About Us
About Us
Contact info
Information Desk
Boxoffice Tickets Corfu
Boxoffice Tickets Athens
Boxoffice Tickets Thessaloniki
e-mail: info@greenbuses.gr
skype: greenbuses.gr

Το 1966 αύξησε τη δύναμη του σε 34 Το 1971 σε 38 και σήμερα έχει δύναμη 62 λεωφορείων. Εξυπηρετεί την τοπική συγκοινωνία από την Κέρκυραμέχρι και το πιο απομακρυσμένο χωριό του νησιού και συνδέει τηνΚέρκυρα με την Αθηνά και τηΘεσ/νικη καθημερινά και όλες τις πρωτεύουσες των νομών που ευρίσκονται στους δυο αυτούς οδικούς άξονες , με πρακτορεία στηΛευκιμμη, Λάρισα, Τρίκαλα, Κοζάνη, Θεσ/νικη και Αθήνα. Με το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Ν. Κερκύρας γίνονται μεταφορές επιβατών , μαθητών, Πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ατόμων με ειδικές ανάγκες, τύπου , περιοδικών ελληνικών και ξένων, ταχυδρομικών σάκων και δεμάτων.
Αριθ. οικ. Β 36934/2805
ΦΕΚ 682/Β/10-7-2002
Έκδοση χάρτη υποχρεώσεων προς τον καταναλωτή (Χ.Υ.Κ.) των φορέων παροχής συγκοινωνιακού έργου του ν.2963/2001 (Α'268)
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις της παραγράφου 2 του άρθρου 15 του ν. 2963/2001 (Α'268).
2. Το Π.δ.229/94 (Α΄134) Γενικός κανονισμός Προσωπικού Κοινών Ταμείων Εισπράξεως Λεωφορείων (ΚΤΕΛ).
3.Το άρθρο 29α του Ν.1558/85 (Α' 137) "Κυβέρνηση και κυβερνητικά όργανα" όπως σ' αυτό προστέθηκε το άρθρο 27 του Ν.2801/92 (Α΄154) και αντικαταστάθηκε με την παράγραφο 2α του άρθρου 1 του Ν. 2469/97 (Α'38).
4. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της απόφασης αυτής δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού
Προϋπολογισμού, αποφασίζουμε:
Εκδίδουμε το Χάρτη Υποχρεώσεων προς τον καταναλωτή, των φορέων παροχής συγκοινωνιακού έργου ως εξής:
Άρθρο 1
Υποχρεώσεις των Συγκοινωνιακών φορέων
1. Οι συγκοινωνιακοί φορείς και τα όργανα αυτών, υποχρεούνται να:
α. Εξυπηρετούν τις τακτικές λεωφορειακές γραμμές, που υπάγονται σε καθένα από αυτά.
β. μεριμνούν για την καθαριότητα, την ευπρεπή εμφάνιση, την ασφαλή κυκλοφορία των λεωφορείων, καθώς και τη συντήρηση με σκοπό τη μείωση περιβαλλοντικών επιπτώσεων από τη χρήση τους. Την υποχρέωση αυτή έχουν και οι ιδιοκτήτες των λεωφορείων.
γ. εισπράττουν τα καθορισμένα αντίτιμα εισιτηρίων και αναρτούν σε εμφανή θέση το ισχύον τιμολόγιο.
δ. τηρούν με ακρίβεια τα καθορισμένα δρομολόγια και δρομολογούν έκτακτα όποτε το επιβάλλουν οι ανάγκες εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού,
ε. διατηρούν σε καλή κατάσταση σταθμούς, πρακτορεία άφιξης και αναχώρησης λεωφορείων και στέγαστρα αναμονής επιβατών, τοποθετούν πινακίδες αφετηριών και στάσεων και λαμβάνουν γενικά κάθε μέτρο χρήσιμο για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού,
στ. πληροφορούν το επιβατικό κοινό για το δίκτυο και τα δρομολόγια των επιβατικών γραμμών, καθώς και για κάθε άλλο χρήσιμο στοιχείο.
ζ. προβαίνουν σε κρατήσεις θέσεων. Η κράτηση θέσεων είναι υποχρεωτική για το Κ.Τ.Ε.Λ. έως και μία ώρα πριν την εκτέλεση του δρομολογίου,
η. μεριμνούν για την ασφαλή μεταφορά των επιβατών, των αποσκευών αυτών και των ασυνόδευτων μικροδεμάτων.
θ. μεριμνούν για την ακριβή εκτέλεση του προγραμματισμένου έργου, ιδίως όσον αφορά τη συχνότητα, την τήρηση των δρομολογίων, του χρόνου διαδρομής.
ι. μεριμνούν για την ικανοποιητική εξυπηρέτηση των επιβατών κατά τη διάρκεια της μεταφοράς και κατά την παραμονή τους στους χώρους αναμονής και άφιξης-αναχώρησης λεωφορείων.
ια. διαθέτουν οργανωμένες υπηρεσίες πληροφοριών (Γραφείο εξυπηρέτησης κοινού) στους σταθμούς αφιξοαναχώρησης.
ιβ. διαθέτουν οργανωμένη υπηρεσία παραλαβής δεμάτων και φύλαξης απολεσθέντων αντικειμένων.
ιγ. απαγορεύουν τη μεταφορά εύφλεκτων και εκρηκτικών υλών,
ιδ. απαγορεύουν τη μεταφορά ζώων, πλην των περιπτώσεων ζώων συνοδείας αναπήρων ή μικρών κατοικίδιων ζώων, που μεταφέρονται με κατάλληλα για το σκοπό αυτόν μέσα.
ιε. Τοποθετούν τόσο στους σταθμούς και τα πρακτορεία όσο και μέσα στα λεωφορεία "Κιβώτια παραπόνων - υποδείξεων".
ιστ. Απαγορεύουν τη μεταφορά παιδιών ηλικίας μέχρι έξι (6) ετών χωρίς πρόσωπo ποu vα τα συνοδεύει. Τo συνοδεύον τα παιδιά αυτά πρόσωπο επιμελείται της ασφαλούς μεταφοράς αυτών και καταλαμβάνουν μαζί με το παιδί μία θέση επιβάτου η οποία βρίσκεται όπισθεν άλλου καθίσματος.
lζ. Επιτρέπουν σε παιδιά ηλικίας από έξι (6) έως δεκαπέντε (15) ετών να χρησιμοποιούν ανά τρία διπλό, ενιαίο κατά την έδρα και ερεισίνωτο, κάθισμα, εφ' όσον ευρίσκεται όπισθεν άλλου καθίσματος επιβάτου.
ιη. Παρακολουθούν σε περιπτώσεις δυσμενών καιρικών συνθηκών, τα σχετικά δελτία των μέσων ενημέρωσης και όταν παρίσταται ανάγκη, λόγω διακοπής συγκοινωνιών μέσω πορθμείων ή άλλων θέσεων, λαμβάνουν τα αναγκαία μέτρα (αναβολή δρομολογίων, ενημέρωση του επιβατικού κοινού κατά το χρόνο αναχωρήσεως κ.λ.π.) προς αποφυγή οποιασδήποτε ταλαιπωρίας του επιβατικού κοινού που είναι δυνατόν να προληφθεί.
lθ. Επιστρέφουν το 70% της τιμής του εισιτηρίου στον επιβάτη σε περίπτωση που ακυρώσει την κράτηση της θέσεως σε δρομολόγιο υπεραστικής γραμμής 8 ώρες τουλάχιστον προ της αναχωρήσεως, ή το 50% σε περίπτωση που ακυρώσει την κράτηση της θέσεως εντός 8 ωρών προ της ώρας αναχωρήσεως.
κ. τροποποιούν τα εισιτήρια, αντί της προηγούμενης ακύρωσης, όσον .αφορά τη ημερομηνία του ταξιδιού ή τα μεταβιβάζουν σε άλλα πρόσωπα χωρίς καμία επιβάρυνση των προσώπων αυτών (επιβαλλομένης στην περίπτωση μεταβιβάσεως κανονικού εισιτηρίου σε πρόσωπο το οποίο δικαιούται εισιτήριο μειωμένης τιμής ή ελευθέρας διακινήσεως της επιστροφής των αντιστοίχων χρημάτων στον αρχικό κάτοχο του εισιτηρίου). Εφόσον σε κάθε περίπτωση (ακύρωσης ή μεταβολής του προορισμού ή δρομολογίου ή αλλαγής επιβάτου ή αλλαγής ημερομηνίας) υπάρχει θεώρηση επί του εισιτηρίου από τον αρμόδιο υπάλληλο του ΚΤΕΛ και μόνον.
κα. Αναρτούν τον Χ.Υ.Κ. σε εμφανή σημεία των σταθμών και πρακτορείων άφιξης και αναχώρησης λεωφορείων όσο και μέσα σε αυτά και τον διαθέτουν στο επιβατικό κοινό με κάθε πρόσφορο μέσο.
Άρθρο 2
Υποχρεώσεις προσωπικού
Το προσωπικό των συγκοινωνιακών φορέων, καθώς και οι ιδιοκτήτες λεωφορείων που υπάγονται εξαιτίας της εργασίας τους σε μία από τις κατηγορίες του προσωπικού οφείλουν:
α. Να έχουν ευπρεπή εμφάνιση και να φέρουν την ειδική στολή για όσους επιβάλλεται, κατά την ώρα της Υπηρεσίας διατηρημένη σε καλή κατάσταση.
β. Να συμπεριφέρονται προς το επιβατικό κοινό με ευγένεια, σοβαρότητα και προθυμία και να φροντίζουν για την πλήρη και άμεση εξυπηρέτησή του.
γ. Να επιδεικνύουν ιδιαίτερη επιμέλεια και προσοχή όταν πρόκειται για εμποδιζόμενα άτομα (ηλικιωμένα πρόσωπα, έγκυες γυναίκες και άτομα με ειδικές ανάγκες).
δ. Να δίδουν με προθυμία κάθε χρήσιμη πληροφορία που ανάγεται στην αρμοδιότητά τους, ιδίως για τα δρομολόγια, αφίξεις αναχωρήσεις λεωφορείων κ.λ.π.
ε. Να μην καπνίζουν κατά τη διάρκεια του δρομολογίου.
στ. Να επιμελούνται με υπευθυνότητα της παραλαβής και παράδοσης των αποσκευών των επιβατών και των ασυνόδευτων μικροδεμάτων.
ζ. Οι ελεγκτές των εισιτηρίων να επιδεικνύουν την υπηρεσιακή τους ταυτότητα κατά τη διάρκεια του ελέγχου.
η. Οι οδηγοί των λεωφορείων να τοποθετούν το ονοματεπώνυμό τους σε ορισμένη θέση και να αλλάζουν την οθόνη του λεωφορείου.
θ. Να μεριμνούν ώστε οι επιβάτες να μην ανοίγουν τα παράθυρα του λεωφoρείoυ όταν λειτουργεί ο κλιματισμός ή όταν αντιτίθενται άλλοι επιβάτες σε αυτό.
ι. Να μην επιτρέπουν στους επιβάτες να προβαίνουν σε οποιαδήποτε ενέργεια που μπορεί να προκαλέσει φθορά στο λεωφορείο.
ια. Να μην επιτρέπουν στους επιβάτες να καπνίζουν μέσα στο λεωφορείο.
ιβ. Να συνιστούν στους επιβάτες να παραχωρούν τη θέση τους σε άτομα που χρήζουν βοηθείας (έγκυες, ηλικιωμένοι, άτομα με ειδικές ανάγκες) κατά τη διάρκεια δρομολογίων με λεωφορεία στα οποία επιτρέπεται η μεταφορά όρθιων επιβατών.
Άρθρο 3
Δικαιώματα καταναλωτών καθώς και αποζημίωσης αυτών
1. Αναφορές πολιτών για παραβάσεις των υποχρεώσεων που καθορίζονται με την παρούσα και τον κανονισμό .του προσωπικού των συγκοινωνιακών φορέων υποβάλλονται στην αρμόδια υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης, όπου η έδρα του συγκοινωνιακού φορέα, η οποία τις παραπέμπει στα αρμόδια όργανα που ορίζουν οι διατάξεις και κανονισμοί του άρθρου 4 της παρούσης για την επιβολή των προβλεπόμενων κυρώσεων με αιτιολογημένη απόφασή τους.
2. Κάθε συγκοινωνιακός φορέας υποχρεούται στην αποζημίωση των καταναλωτών για τις εξής περιπτώσεις:
α. Για απώλεια αποσκευών ποσό ελάχιστης αποζημίωσης 30€.
β. Για απώλεια ασυνόδευτων μικροδεμάτων ποσό ελάχιστης αποζημίωσης 15 €.
γ. Για μη παραλαβή επιβάτη υπαιτιότητας του συγκοινωνιακού φορέα από αφετηρία ή προκαθορισμένη στάση το τριπλάσιο της αξίας του εισιτηρίου.
Άρθρο 4
Παραβάσεις - κυρώσεις
1. Στα διοικητικά όργανα των φορέων παροχής συγκοινωνιακών έργου και στους ιδιοκτήτες λεωφορείων που παραβαίνουν τις διατάξεις της παρούσας επιβάλλονται διοικητικές κυρώσεις σύμφωνα με το άρθρο 17 του Ν.2963/2001.
2. Στο προσωπικό των φορέων παροχής συγκοινωνιακού έργου επιβάλλονται ποινές που προβλέπει ο κανονισμός αυτών, όπως ισχύει κάθε φορά, ανάλογα με τη βαρύτητα της παράβασης και διοικητικό πρόστιμο σύμφωνα με την παράγραφο 3 του άρθρου 14 και του άρθρου 17 του Ν.2963/2001.
Οι συναλλαγές γίνονται με πιστωτικές κάρτες;
Απάντηση:
Προς το παρόν οι συναλλαγές γίνονται μόνο τοις μετρητοίς.
Έχετε υπηρεσία ασυνόδευτων δεμάτων;
Απάντηση:
Ναι και η εξυπηρέτηση γίνεται αυθημερόν.
Πόσο διαρκεί το ταξίδι Κέρκυρα – Θεσ/νικη;
Απάντηση:
Συνήθως διαρκεί 6 ώρες συμπεριλαμβανομένου ενός διαλείμματος 30 λεπτών στο ύψος του Μετσόβου και ακολουθεί την διαδρομή Κέρκυρα- Ιωάννινα – Κοζάνη – Βέροια – Θεσ/νικη χωρίς να συμπεριλαμβάνεται η ώρα του F/B.
Ποσό διαρκεί το ταξίδι Κέρκυρα Αθήνα και ποιά διαδρομή ακoλουθεί;
Απάντηση:
Η συνήθης διάρκεια του ταξιδίου από Κέρκυρα προς Αθήνα είναι περίπου 8 ώρες συμπεριλαμβανομένου ενός διαλείμματος 30 λεπτών στο ύψος του Αγρινίου και εξαρτάται από τις κυκλοφοριακές συνθήκες. Ακολουθεί την διαδρομή Κέρκυρα – Πρέβεζα – Άρτα – Αγρίνιο – Πάτρα – Κόρινθος – Αθήνα χωρίς να συμπεριλαμβάνεται η ώρα του F/B.
Στείλτε άμεσα και με ασφάλεια τα μικροδέματα σας με την υπηρεσία τωνΑσυνόδευτων Αποστολών. Το ΚΤΕΛ Ν. Κέρκυρας αναλαμβάνει την αποστολή φακέλων έως και μικρού όγκου δέματα με την εξυπηρέτηση να γίνεται αυθημερόν.
Το ΚΤΕΛ Ν. Κέρκυρας παρέχει την υπηρεσία του αυτή συνδέοντας πόλεις που έχει πρακτορεία.
Για πληροφορίες σχετικά με τις χρεώσεις της υπηρεσίας των Ασυνόδευτων Αποστολών, επικοινωνήστε με το ΚΤΕΛ Ν. Κέρκυρας
Terms of Use
This web site is provided by KTEL KERKIRAS S. A.. Before using this web site, you are advised to read the following terms, as use requires unconditional acceptance of these terms. By using this website you signify your consent to these terms of use regarding legislation on privacy. Find out more about our company policy under the paragraph "Privacy".
KTEL KERKIRAS S. A. reserves the right to modify the following terms at any time without prior notice. In each case the new terms apply by posting them on this website. The access and use after publication of the new conditions signifies their unconditional acceptance. These terms should not be confused with the terms of contract of carriage, which govern transfer and any additional services, and relate exclusively to the use of our website.
Any dispute arising under these terms, including those relating to the interpretation, is subject to Greek law and shall be resolved in the courts of Nafplio, Greece.
Privacy Statement
KTEL KERKIRAS S. A. respects your privacy and we guarantee that we make every reasonable effort to protect them. The processing of such data is always within the framework of existing legislation (Laws 2472/1997 and 3471/2006). We only collect personal data that you allow us, as each time you submit information, you are presumed to accept its collection and processing. The security of your data is our continuing goal, and we use the latest technology to offer security in your online business with us.
Furthermore, during your visit to our web site, some information is stored, such as the IP address of your provider, the website from which you arrived on our site, and date and duration of your visit. We clarify that these items are not linked to your personal data and are used to better serve you by improving our web site.
When making your e-ticket purchase, we will save necessary information for your issue contract, i.e. your personal data, name, email address, identity card or card number for a reduced ticket (student ID, large family card, etc.).
With the help of cookies, small temporary or permanent files, certain information is stored on your computer when browsing, that is not related to your personal data or used to determine your identity, but offer better navigation and viewing information based on your preferences. It is in your discretion to store or delete these files, but unfortunately, any deletion will probably limit the navigation options and use of the site.
KTEL KERKIRAS S. A. does not sell or rent personal information to third parties. Any transfer of data to a third party only occurs where the law permits or imposes. Additionally, we are making every reasonable effort to prevent any unlawful or unauthorized processing of your data by third parties.
The policy of protection of personal data of our Company, as described herein, is widely applicable and also complementary applied to each specific regulation of the Company and/or transfer contract terms and/or conditions of use for this website and/or conditions for any special programs and services. The Company reserves the right to modify these terms at any time without prior notice, but always in accordance to the safety of your personal data.
Copyrights
This website is for personal use only and confers no further rights to the user, who acknowledges that the signs, logos and all intellectual or industrial property rights over the content belongs to KTEL KERKIRAS S. A. and its licensors, therefore the user cannot copy, reproduce, modify, sell or in any way derive commercial benefit from the contents of this website without the written consent of KTEL KERKIRAS S. A., subject to any contrasting current legislation.
Limitation of Liability
KTEL KERKIRAS S. A. does not guarantee the accuracy or reliability of the information contained herein, whether it is text or pictures or any other type of information, regardless of the person that registered it, and is not responsible for any damage or loss, consequential or otherwise, that may be caused or triggered by the use of this website or access to it, including cases such as damage caused by inaccurate data or information as described above. The disclaim of KTEL KERKIRAS S. A., that the user is presumed to have accepted unconditionally with the use of this website, does not extend to cases of death or body injury by willful misconduct or gross negligence.
Linking to other websites
In this web site links may be provided to third party websites, whose content or any service offerings and/or products and/or information is not controlled by KTEL KERKIRAS S. A., and of which it will not be liable in any way. The user acknowledges that access to third party websites and further use of these websites, is made under his/her sole responsibility.
Terms of transport
Right to transportation is only to passengers that have a valid ticket. In the case of electronic ticket, it means that you must present a valid electronic ticket.
Ticket modified or altered in any way and as long as the alteration or amendment has not been made by us, is not considered valid.
Any ticket that was lost or destroyed, wholly or partly, or a ticket that does not contain the necessary vouchers, is not recognized as valid and must be issued again.
The ticket can be used only for the indicated route, which includes the place of departure, the time of departure and the exact destination. The fare paid corresponds to the explicitly described in the ticket transportation.
The ticket is an item of value and therefore the passenger must be stored with care.
The passenger must carry the ticket during the journey and to present it to the driver or conductor when and if he/she asked.
When the ticket is subject to a discount scheme, the passenger must carry with them the proof of the discount (large family’s card, student card etc.) and presented it whenever requested.
If the passenger has no such card with him/her, he/she must pay the remaining amount.
Baggage transport
The carrying of flammable and explosive materials is strictly prohibited. ?The passenger’s baggage is transported FREE of charge with the responsibility of the passenger.
To avoid any inconvenience regarding lost baggage, please type in your information or have marks on your baggage to make an easy and safe recognition. ? (Employees of our Company, the driver, the conductor, the issuer, the carrier, it is impossible to know the owners of the luggage and take no responsibility if taken by the wrong person or in case of loss)
Transports of animals is prohibited, except regarding animals accompanying handicapped people or small pets, and are moved only in suitable for this purpose means.
Minor passengers
The transportation of children up to six (6) years old, without an adult accompanying them is prohibited. The person accompanying these children is responsible for their safe transport and can take with the child a passenger seat located behind another seat.
Regarding children aged from six (6) to fifteen (15) years, it is allowed for three of them to use a single and backrest seat, as long as it is behind the seat of another passenger.
Cancellation or ticket change
70% of the fare is returned to the passenger in case he/she cancels the reservation on a long-distance route, 8 hours minimum before departure, or 50% if cancelation of booking is made within 8 hours before departure time. The ticket can be amended on the date of travel or transferred to other persons without charge of such persons (in case of a transferring a standard priced ticket to a person entitled to reduced ticket prices or free transportation on the return route, the difference is returned to the original holder of the ticket). In any case (cancellation or change of the destination or itinerary or change of passenger or date change) approval is required on the ticket from the officer's of KTEL KERKIRAS S. A. only.
Compensation
KTEL KERKIRAS S. A. is obliged to compensate consumers for the following cases:
For lost baggage liability of the transport operator, with minimum amount of compensation 30 €.
Loss of unaccompanied small packages, with minimum amount of compensation 15 €.
For not receiving passenger with fault of the transport operator from a starting point or a predetermined stop, three times the value of the ticket.
Secure Transactions
Credit card transactions are conducted electronically in real time between the Buyer and owner of the card by Piraeus Bank, which handles the transaction for KTEL KERKIRAS S. A. based on a contract kept by two sides.
In the whole process of the transaction, KTEL KERKIRAS S. A. has no involvement, nor ever gets any information relating to the credit cards. KTEL KERKIRAS S. A. just consents to the bank on the transaction value and only.
In the case that the buyer making the transaction is not the same person as the cardholder, KTEL KERKIRAS S. A. assumes no responsibility, nor is obliged to issue a refund.
We use cookies to improve our website and your experience when using it. Cookies used for the essential operation of this site have already been set. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy. | |
I accept cookies from this site. Agree | ![]() |